Как да намалите разходите за опаковка

Част от работата ни като компания е да убедим своите клиенти, че опаковката е толкова важна, колкото и самото съдържание. Разбира се, всеки производител или търговец знае колко ключова е тя за привличането на вниманието на крайния потребител и колко много говори една опаковка за продукта вътре в нея. Затова нашата задача като партньор в опаковането е да намерим такова решение, което да е работещо, да изпълнява търговските цели на клиента и едновременно с това да е оправдано като разход спрямо крайната цена на продукта.  

Как да постигнем ефективна, атрактивна и сигурна опаковка на оптимална цена? Отговорът никога не е универсален, а строго индивидуален. И ние, като дългогодишен партньор в опаковането на най-големите компании в България, имаме достатъчно експертиза, за да намерим конкретно и работещо решение дори за специфични опаковъчни казуси.

Консултиране на опаковъчните процеси

В работата ни се налага да даваме съвети или да изготвяме предложения за клиенти във всички възможни етапи от развитието на един бизнес – от момента, когато всичко е още на ниво идея, до вече напълно изградени и оборудвани производствени помещения. Затова смеем да твърдим, че няма неподходящо време, в което да се обърнете към нас за съдействие. 

С какво най-често можем да помогнем?  

Анализ на опаковъчния процес – ще дойдем на място при вас, за да се запознаем с начина, по който работите, да видим с какво оборудване разполагате и какви материали използвате. 

Предложения за подобрение – работим с богато портфолио от продукти и машини и можем да предложим различни алтернативи. Познаваме параметрите на всеки един продукт, както и свързаните с него новости. Например дали вместо стреч фолиото плюс картонени ъгли не могат да бъдат заменени от един консуматив – шринг или стреч хууд. Или възможност за актуализация/промяна на софтуера на вашето оборудване. Нашият екип ще провери машините ви и ще оптимизира настройките им спрямо одобрения от вас материал за опаковане.  

Консултиране за стартиращи или разширяващи се бизнеси

„Отваряме нов склад, елате да го видите”, „Ще разширяваме производството с нова продуктова гама” – когато клиентите ни се обаждат с подобни новини, не е просто, за да се похвалят. Изграждайки партньорски отношение с доверие и професионализъм, ние ставаме техен важен съветник как най-добре да организират новите си пространства или да увеличат капацитета си. За големите компании е важно, предприемайки нови стъпки, да могат да спазват планираните разходи, поддържайки качеството на продуктите си. За стартиращите бизнеси е важно да достигнат бързо до работещо решение без поредица от проби и грешки. Подхождаме с еднакво внимание и към старите доверени клиенти, и към новите запитвания за консултация и партньорства. Може да разчитате на нас за съвет как да усвоите максимално пространството, какви разходи за материали да заложите, как да организирате  по-добре опаковъчния процес. Ако сте нова компания, ние можем да споделим опита си с вас, за да избегнете ненужни стъпки и най-вече разходи.

Консултиране за транспортни казуси

Това са едни от най-честите запитвания, които получаваме от своите клиенти. По-дългото или специфично транспортиране на една стока е голямо изпитание за начина на опаковане. Достатъчно здрава ли е опаковката? Ще се разместят ли продуктите в палето? Ще се смачкат ли по ръбовете? Ще се обърка ли нещо в логистичния център? Въпросите и казусите са практически безкрайни, защото опакованите продукти са безкрайно разнообразни. И често пъти първосигналното „да го опаковаме повече за по-сигурно” не е най-доброто решение. Не само защото е свързано с повече ресурси и разходи за опаковка, а и защото има случаи, в които „запечатването” на стоката може да създаде проблем. 

Понякога опаковката „работи” за транспортиране на кратки разстояния, но при разширяване на бизнеса и износ в чужбина е нужно ново решение. Дори на пръв поглед един казус да не е опаковъчен, а по-скоро транспортен, ние можем да дадем на клиента причината за възникнал проблем и възможните изходи от ситуацията.  

Нови, устойчиви възможности

Не на последно място намаляването на разходите за опаковка е бизнес цел на компаниите и от гледна точка на отговорното им отношение към околната среда. Как да преминете към алтернативни опаковъчни решения с по-нисък въглероден отпечатък, без това да се отрази значително на заложените разходи за опаковка и съответно да оскъпи много вашия продукт? Вече имаме много възможни отговори на този въпрос, защото големите производители, с които работим, разширяват непрекъснато продуктовата гама от „зелени” опаковки 

Свържете се с нашите експерти и заедно ще намерим най-добрия начин да постигнете максимално ефективна опаковка с оптимално използване на време, материали и човешки ресурси.  

Share Post: